Forum Chłoniak u psów Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

chloniak u 15-letniego sznaucera sredniego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chłoniak u psów Strona Główna -> Chłoniak u psów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:10, 17 Gru 2013    Temat postu: chloniak u 15-letniego sznaucera sredniego

czesc....
W poniedzialek dr Jagielski zdiagnozowal chloniaka. dziisaj przszly wyniki biopsji. Pies jest bardzo slaby... Na rzie ejst decyzja - steryd. Powiedzcie mi, jak dlugo trzeba czekac, zanim zaczni byc widac, ze dziala? Ja odchodze od zmyslow, 3 dzien nie spie i nie jem, tak nie martwie....

Syan ogolnie ejst bardzo zly- jesli sie do piatku radykalnie nie poprawi, to......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SleepingSun
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:29, 17 Gru 2013    Temat postu:

2-3dni jeśli jest podawany regularnie w dużej dawce. na pewno do piątku powinno być widać znaczą poprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:04, 17 Gru 2013    Temat postu:

dzieki, bardzo dzieki. Lekarz twierdzi, z ejuz jutro rano powinno byc lepiej... Jak na razie pis cos tam zjadl, wode pije, zegar w tylku spacerowy sie odzywa regulanie, podsypia, wiec moze odespi te nieptrzespana noc... Przed chwila sie zaintersowal smakolykiem lezacym juz od wczoraj i cos go tam skubnal..... Czy to mozliwe, zeby w ciagu 3-4 godzin odrobine sie poprawilo??
ja wiem, ze swiruje i histeryzuje, ale to moj jedyny przyjaciel i jedyna rodzina...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:05, 17 Gru 2013    Temat postu:

acha, dawka na dzien dobry:Dexaven 6 mg, od jutra po pol ampulki 8mg 2 razy dziennie...
zastrzyk mu zrobilam ok. 16...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SleepingSun
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:46, 17 Gru 2013    Temat postu:

a ile piesek waży? jest możliwa już poprawa, zastrzyki działają szybciej niż tabletki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:56, 17 Gru 2013    Temat postu:

wazy 20 kilosow:)
Juz jest chyba lepiej....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mala_czarna
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:09, 18 Gru 2013    Temat postu:

O matko, i kolejny sznaucer z chłoniakiem Sad Co się cholera dzieje???
Margie, a jak duże te węzły chłonne??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 8:23, 18 Gru 2013    Temat postu:

4-5cm.
Dostal wczoraj steryd, na razie nie widze poprawy:((((
Rozpoznanie to chloniak blastyczny o wysokiej złosliwości.
Szykuje sie na najgorsze, jelsi sie mozna na to przygotowac.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mala_czarna
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:26, 18 Gru 2013    Temat postu:

margie napisał:
4-5cm.
Dostal wczoraj steryd, na razie nie widze poprawy:((((
Rozpoznanie to chloniak blastyczny o wysokiej złosliwości.
Szykuje sie na najgorsze, jelsi sie mozna na to przygotowac.....


Jak dostał steryd wczoraj to poczekaj troszkę, tak szybko nie poczuje sie lepiej Sad
Moja sznaucerka miała chłoniaka limfoblastycznego, o dużym stopniu złośliwości, ale bardzo podatnego na leczenie chemią. Margie, rozważałaś chemioterapię, czy raczej nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:51, 18 Gru 2013    Temat postu:

oczywiscie, ze rozwazalam. Ale dopoki pies nie odzyje i te sterydy nie poprawia jego stanu to na razie nie gadamy o chemii. Poza tym, on ma jeszzce guz podstawy serca, o ktorym na razie tez nie rozmawiamy z panem doktorem.
Na szczescie steryd zaczal dzialac, jest wyrazna poprawa, lewe oczko, ktore bardzo bylo zasloniete obrzeknieta 3 powieka wyraznie sie poprawilo , pies spi caly dzien, nie charczy.. odsypia bidak 2 nieprzespane noce.. Moze ja w koncu dzisiaj tez pospie.....
o jezu, co za dzien:))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:54, 20 Gru 2013    Temat postu:

jade dzis na 12 do DJ. Pies znowu ma napady dusznosci..... Trzymajcie kciuki, zeby bylo na to lekartswo. Opuchlizna z oka zmniejszyla sie do rozmiarow prawie niezauwazalnych, wezly tez chyba znaczaco mniejsze,a le ja nie umiem ich dobrze znalezc....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SleepingSun
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:58, 20 Gru 2013    Temat postu:

jak nie umiesz ich znaleźć to jest dobrze Wink trzymamy kciuki!

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:01, 20 Gru 2013    Temat postu:

bylismy u pana doktora. Zwiekszyl dawke sterydow. Przechodzimy z zastrzykow na tabletki. Wieczorem mam dostac rozpiske co i jak. Ponowny kontakt w poniedzialek.
Proponowana metoda leczenia: na razie sterydy w zwiekszonej dawce, aby psa ustabilizowac, wzmocnic i poprawic wydolnosc oddechowa i moze, jak sie uda pomalensku wdrazac chemie.

Jesli plan sie uda mamy pzred soba pol roku wspanialego zycia we dwojke:))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SleepingSun
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:31, 20 Gru 2013    Temat postu:

nawet więcej Wink większość piesków dożywa roku na chemioterapii. ale każdy przypadek jest inny oczywiście, a Twoja psinka wiekowa... czy weterynarz zapisał coś pieskowi na żołądek i wątrobę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margie
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:40, 20 Gru 2013    Temat postu:

no, z ta chemia to nie wiadomo, na razie. Dostal Polprazol. Na razie bida cos slabo je, dorzuce mu jednak troszke ryzu jutro i siemienia lnianego- zmiele i zaparze.
zastanawiam sie nad np. hepatilem czy olejem jakims, ale nie wiem, pytac Jagielskiego?

Ja tego czlowieka podziwiam, od switu do ocy albo w przychodni albo na SGGW, w lecznicy na okraglo tlum.. Chociaz z drugiej strony ja sie w czwartek dostalam na piatek...
Poprosze go tez o cos na uspokojenie ( moze dla mnie tez by sie przydalo:), bo on ledwo zyje z nerwow jak czekamy w kolejce... Siedzialm z nim od 11.50 do 13.00- pies spal do 18 w domu po powrocie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chłoniak u psów Strona Główna -> Chłoniak u psów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin